This website uses cookies to improve your experience.

Accept Reject Privacy Policy

Pripovedujemo vaše zgodbe. Že 30 let.
Slovenske novice so svoja tri desetletja počastile z oglaševalsko akcijo, ki je potekala pod skupnim sloganom »Pripovedujemo vaše zgodbe. Že 30 let.« Osrednje izhodišče pri pripravi komunikacijske strategije je bila miselnost: ko preberemo Slovenske novice, vemo, kakšno je življenje in kakšen je ta dan svet.

Eden od glavnih elementov oglaševalske akcije je pesem Ne zaupaj v govorice, ki je bila ustvarjena prav za to priložnost. Slovenske novice so znane po tem, da v ospredje postavljajo resnične junake iz vsakdanjih življenj iz lokalnega okolja – in prav o tem govori besedilo pesmi. Besedilo pesmi smo napisali v agenciji Luna \TBWA, uporabili pa smo jo za promocijo oglaševalske akcije ter v televizijskih in radijskih oglasih, spletnem oglaševanju in oglaševanju na družbenih omrežjih. Za pesem smo v sodelovanju s produkcijsko hišo Kinomotel posneli tudi videospot.