This website uses cookies to improve your experience.

Accept Reject Privacy Policy

Vsakih 40 sekund si nekdo na svetu vzame življenje. Znaš rešiti življenje?
V Sloveniji zaradi samomora umre štirikrat toliko ljudi kot v prometnih nesrečah. Zavarovalnica Sava je v pogovorih z zaposlenimi v svojem kontaktno-asistenčnem centru ugotovila, da mnogo oseb v stiski poskuša najti rešitev tudi na način, da pokličejo na telefonsko številko klicnega centra, kjer pa zaposleni niso izobraženi za takšne pogovore. Zavarovalnica Sava je zato za zaposlene v svojem kontaktno-asistenčnem centru organizirala usposabljanje, da se bodo zaposleni znali primerno odzvati in k temu povabili tudi vsa podjetja s klicnimi centri v Sloveniji. 

Osrednji element je spletna stran https://klicosamljenosti.si/, ki predstavlja interaktivno izkušnjo s simulacijo pogovora med agentom v klicnem centru in osebo v stiski.