This website uses cookies to improve your experience. Accept Refuse Privacy Policy

Vodilna znamka piva lahko s pogumno in izvirno komunikacijo še poveča svoj tržni delež
Nova, jasnejša identiteta znamke Laško je nastala na vrsti znamčnih delavnic. Z iskanjem presečnih točk med globokim vpogledom v razmišljanja in občutenja potrošnika ter DNA-jem znamke Laško smo postavili temelje za dolgoročno distinktivno pozicioniranje znamke, določili vlogo, ki jo znamka igra v življenju potrošnikov, njeno osebnost in bistvo znamke. Laško tako verjame, da pravi značaji niso položeni v zibko, temveč se gradijo skozi čas z življenjskimi izkušnjami in zato je pripravljeno, da se takšnim možem pokloni. Laško je karizmatična, prizemljena in radodarna znamka, ki za ponosnega privrženca predstavlja znak njegove notranje moči.

Komunikacijska kampanja je nastala na osnovi nove, jasne in močne identitete. Zato je tudi komunikacija jasna in močna, drugačna in opazna. V procesu snovanja smo notranjo moč tematizirali skozi odnos dveh močnih in samosvojih posameznikov, očeta in sina: na ta način smo dosegli medgeneracijsko povezavo, ki kljub razlikam med generacijo očetov in generacijo sinov izpostavlja jasno skupno točko: moč značaja, ki ga gradijo življenjske izkušnje. Za osrednja lika kampanje smo izbrali najboljši očetovsko – sinovski par na svetu: Borisa in Sebastiana Cavazzo.

Boris in Sebastian, oba ljubitelja Laškega piva, se spopadeta za zadnjo steklenico Zlatoroga kot moža, tako, kot znata le onadva: z verzi, ki jih uporabljata v vsakdanjih situacijah. Bitka »za steklenico žlahtnega napitka« je potekala skozi sedem epizod, publika pa je odločila, kdo si je s svojim rimanim mojstrstvom zaslužil steklenico Laškega. Več kot 113.000 glasov in na tisoče prejetih verzov je zaključilo eno od najbolj inovativnih, nagrajenih in učinkovitih kampanj v Sloveniji.