This website uses cookies to improve your experience. Accept Refuse Privacy Policy

Učinkovita komunikacijska kampanja za najhitreje rastočo trgovsko verigo v Sloveniji.
Trgovina je ena izmed najbolj konkurenčnih panog v Sloveniji z največjim deležem v oglaševalskem kolaču. Zato je za uspeh še posebej pomembno, da je komunikacija v tej kategoriji opazna in izstopajoča.
Prav to smo storili s kampanjo »Praznujte z nami, živite z navdihom«. Uvod v prvih 10 tednov praznovanja je predstavljala Lidlova velika nagradna igra za kupce, ki je podarjala več kot 100.000 takojšnjih nagrad, tedenska žrebanja ter glavno nagrado – 10 let brezplačnih nakupov v Lidlu. Igro je podprla celostna komunikacija, ki je vključevala tradicionalne medije in vrsto inovativnih kanalov: tako smo Ljubljani vrnili izginuli avtobus številka 10, ki je z novo progo povezoval vseh pet Lidlovih trgovin, ustvarili smo interaktivno svetlobno vitrino, ki je v zameno za nasmeh mimoidočim podarjala nagradne kartice, prvič pa smo organizirali tudi tiskovno konferenco na avtobusu z izštekanim koncertom Nine Pušlar.
Kampanja je doslegla izjemen učinek, presegla zastavljene komunikacijske, marketinške in prodajne cilje ter osvojila tako kreativne nagrade kot nagrado za učinkovitost Effie.

Nagrade

bronasta nagrada za učinkovitost Effie 2018