This website uses cookies to improve your experience.

Accept Reject Privacy Policy

Življenje je, kar sami ustvarimo iz njega.
Vsaka nova komunikacijska akcija za tako veliko in pomembno blagovno znamko pomeni posebno odgovornost. Marketinška ekipa Argete pod vodstvom direktorice marketinga Petre Čadež se je skupaj z nami lotila akcije s ciljem dolgoročne uspešnosti in rasti znamke Argeta na domačem, regionalnih in mednarodnih trgih. Ni šlo le za oglaševalsko akcijo, temveč za celovito komunikacijsko platformo, ki je modularno zgrajena okoli močne osrednje ideje ter kreativno prepleta praktično vse razpoložljive komunikacijske kanale in oblike.

V skladu s prenovo komunikacijske platforme za jedrno znamko je potekalo tudi preoblikovanje komunikacijskih aktivnosti za podznamki Argeta Junior in Argeta Exclusive; prva je namenjena najmlajšim, druga pa sodelovanju s priznanimi kuharskimi mojstri in njihovimi recepti, ki razvajajo gurmane zahtevnega okusa.

Za nas je največji izziv in hkrati odgovornost predstavljal prav ikonični status blagovne znamke Argeta in njena mednarodna razsežnost. Strateški razmislek o oblikovanju konsistentne identitete blagovne znamke in njenem dolgoročnem pozicioniranju je upošteval različne tržne položaje na različnih tržiščih, hkrati pa je moral temeljiti tudi na ambicioznih načrtih za prihodnost. Status vodilnega mesnega namaza v Evropi namreč za Argeto predstavlja le enega od mejnikov na poti do še večje rasti. Prav zato je združena ekipa Argete in Lune \TBWA veliko časa in energije posvetila izhodiščnemu razmisleku, strateškemu pozicioniranju in takšni identiteti blagovne znamke, ki bo zmogla tudi v prihodnosti navdihovati in motivirati uporabnike.

Pri snovanju nove komunikacije platforme so našo ekipo v obdobju načrtovanja komunikacije okrepili strateški vpogledi kolegov iz Belgije in Finske, regijo je zastopala Maša Marinkovič, strateginja iz Lune \TBWA Beograd, kreativno pa sta se našim ustvarjalnim delavnicam in možganskim viharjenjem pridružila kreativna direktorja Krix Berberian iz TBWA\RAAD Libanon in Manuel Wenzel iz TBWA\Zürich.