Zgodba Tiki Taka kampanje temelji na takojšnji popestritvi dnevne rutine..
.. katero lahko posameznik kjerkoli in kadarkoli preseka z dozo adrenalina, vznemirjenosti in zabave, saj se žrebanje za 200.000 evrov zgodi vsakih 5 minut in to vsak dan.
Kampanja Tiki Taka na vseh nivojih in kanalih komunicira takojšnjo možnost popestritve dnevne rutine z novo igro Loterije Slovenije, kjer lahko posameznik vsakih 5 minut v dnevu osvoji do 200.000 evrov. Nagovori se kontekstualno prilagajajo posameznim kanalom in situacijam, v katerih prihajajo v stik s posameznikom in hkrati na vseh nivojih ohranjajo poenoten kampanjski poziv. Kampanjo sestavljajo TV, radijski, zunanji in tiskani oglasi, spletno oglaševanje, oprema prodajnih mest, izpostavitve v frizerskih salonih, lokalih in na mestnih avtobusih.
Uspešnost komunikacijske akcije "Tiki Taka" dokazujejo prodajni rezultati; po zaključku komunikacije se je delež igre Tiki Taka v skupnem prometu povečal za 65%.
Prav tako se je za 27% povečal promet igranja preko spleta, saj se z igro Tiki Taka preko spleta ustvari kar 15% celotnega prometa vseh njihovih iger.
Na uspešnost komunikacije kaže tudi priklic, ki znaša 78%, kar je več kot je povprečje.
Kampanja Tiki Taka na vseh nivojih in kanalih komunicira takojšnjo možnost popestritve dnevne rutine z novo igro Loterije Slovenije, kjer lahko posameznik vsakih 5 minut v dnevu osvoji do 200.000 evrov. Nagovori se kontekstualno prilagajajo posameznim kanalom in situacijam, v katerih prihajajo v stik s posameznikom in hkrati na vseh nivojih ohranjajo poenoten kampanjski poziv. Kampanjo sestavljajo TV, radijski, zunanji in tiskani oglasi, spletno oglaševanje, oprema prodajnih mest, izpostavitve v frizerskih salonih, lokalih in na mestnih avtobusih.
Uspešnost komunikacijske akcije "Tiki Taka" dokazujejo prodajni rezultati; po zaključku komunikacije se je delež igre Tiki Taka v skupnem prometu povečal za 65%.
Prav tako se je za 27% povečal promet igranja preko spleta, saj se z igro Tiki Taka preko spleta ustvari kar 15% celotnega prometa vseh njihovih iger.
Na uspešnost komunikacije kaže tudi priklic, ki znaša 78%, kar je več kot je povprečje.